יום שבת, 30 במאי 2009

כלים העומדים לרשותך בשיווק באינטרנט

במאמר זה אנסה לסקור על קצה המזלג את האפיקים העומדים לרשות בעלי עסקים אשר מעוניינים
לשווק את מוצריהם \ השירותים אותם הם מעניקים באמצעות רשת האינטרנט.

מאמר זה נועד לשמש מורה נבוכים עבור אלו שעדיין לא מכירים את כוחה של הרשת ועדיין לא
השתמשו בה ככלי שיווקי לגיטימי לכל דבר.


אז ראשית נפתח בכמה נתונים: בישראל גולשים כיום למעלה מ 4.2 מיליון אנשים ברשת האינטרנט,
רובם מחפשים מידע, קוראים חדשות, בודקים מייל ועורכים קניות

ברשת. קהל עצום שהעסק שלך יכול
להחשף אליו מידי יום ביומו.


אז איך מגיעים לקהל היעד שלך מבלי להשקיע הון עתק בפרסום אגרסיבי? לשם כך נועד המאמר.

1. פרסום מבוסס חיפוש \ PPC
כ-88% מגולשי האינטרנט בישראל משתמשים כיום במנוע החיפוש גוגל על מנת למצוא מידע בכל
תחום אפשרי. גוגל מציע לכל

דורש פרסום בחלק השמאלי של האתר (קישורים ממומנים), כאשר התשלום
הוא עבור קליקים בלבד - משמע: גולש שהקליק על הפרסומת שלך כי היא מעניינת אותו.
המחיר לקליק נקבע עפ"י פרמטרים שונים ובראשם התחרויות של מילות המפתח.


היתרון הגדול בפרסום מבוסס חיפוש הוא שאתה מקבל קהל יעד מפולח מאוד עבור האתר שלך - רק אלו
אשר התעניינו בשירותך. למשל: אם אתה תקליטן המפרסם

בגוגל - הפרסומת שלך תופיע רק עבור גולשים
אשר הקישו "תקליטן" בגוגל (ובעצם התעניינו בתקליטנים), ניתן אף לקבוע את מילות המפתח בעצמך ע"י
כניסה לממשק

המפרסמים הידידותי של תוכנית ADWORDS (תוכנית הפרסום של גוגל)


2. תוכנית שותפים
כאן לקחו את השיתוף ברווחים צעד אחד קדימה ומציעים לך להתבסס על תשלום עבור כל הפניה או עבור כל מכירה.
למשל: על כל גולש שנכנס

וממלא את טופס "צרו קשר" באתרך - תשלם עמלה לתוכנית השותפים, הרווח שלך
הוא לא רק גולש שהקליק אלא גולש שיש לך את הפרטים שלו להתקשרת וסגירת עסקה.

בד"כ נהוג להכין
"עמודי נחיתה" עבור תוכניות השותפים, עמודים אלו נועדו לספר בקצה המזלג על השירות אותו הינך מציע
ולהפנות את הגולש למילוי פרטים על מנת להמשיך בהתקשרות. להקמת עמודים מסוג אלו מומלץ להשכיר
שירותי
בניית אתרים של חברה מקצועית בתחום.



3. חנות מקוונת
חנות און ליין היא פתרון נפלא לבעלי מוצרים\יבואנים\סטוקים אשר מעוניינים להגדיל את המכירות ע"י חשיפה
לקהל יעד גדול ומפולח ורכישה

המתבצעת ישירות באינטרנט באמצעות כרטיס אשראי. מה שחוסך לך בעל העסק
עלויות רבות של שכירות\ארנונה\חשמל וכו' לחנות פיזית. דבר המאפשר לך להנמיך

מחירים ולהציע מבצעים אטרקטיביים
עבור מוצריך.


עד כאן סקירה קצרה ומקיפה, במאמר הבא ארשום אודות קידום עסקך בתוצאות האורגניות של מנועי החיפוש, שיווק
על פלטפורמות חברתיות והגדלת המודעות\מיתוג

לעסקך ע"י רשת האינטרנט

תגובה 1:

  1. שכחת עוד המון כלים חשובים פה לקידום אתרים אבל אני מניח שזהו רק מאמר מבוא כי העולם הזה של הקידום בהחלט אין סופי ולא ניתן לדעת לאן הוא יקח אותך מיום ליום..

    השבמחק