יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

בניית אתרים לעסקים וחשיבה אסטרטגית

כיצד צריך לאפיין בניית אתרים של עסקים קטנים באינטרנט? איך זה תורם לעסק שלך ומה ההשלכות? הכל בפוסט הקצר הבא...

אז קודם כל בניית אתרים לעסקים קטנים זה לא גבר פשוט כמו שזה נראה, לא מספיק להתקין איזה מערכת זולה עם סקיצה קיימת וזהו! להגיד "יש לי אתר", זה לא עובד ככה. צריך לחשוב על קהל היעד שלך, לקלוע למטרה ולדעת באיזו צורה להתאים לו את המוצרים שלך ואת המודל העסקי.

צריך להבין ששיווק אגרסיבי מידי מבריח לקוחות ולא גורם להם להישאק בבלוג שלך, ובנוסף לכך צריך לדעת אילו כתנים עליך לספק על מנת להביע מקצועיות בתחומך ולעשות את זה בצורה הטובה ביותר.

בניית אתרים אשר מסתמכת על אסטרטגיה שייוקית תדע לקחתץ בחשבון את קהל היעד שלך ולתפור עיצוב שיהיה נעים בעין ויגרום לגולשים להשאר באתר, שהרי היום יותר מכל תקופה אחרת - העין קונה!

בנוסף ניתן להגביר את האינטראקציה והנימוף ע"י התקנת תוספים חברתיים ולהטמיע מאחורי הקלעים מערכות חכמות שידעו להתאים עצמן למנועי חיפוש וכו'. למקם אלמנטים חשובים במקומות בולטים לעין ועוד.

והכי חשוב: מה זה נותן לעסק שלך? יחס גולשים \ פנות הרבה יותר גדול ותנועה מוגברת לאתרך. שווה לבנות אתרים עם חברה שמבינה עניין ולא סתם על מערכת סקיצתית שנועדה לתזרים (של החברה לבניית אתרים) ותו לא!

בניית אתרים זה מקצוע מורכב, וכדאי שהתדמית של העסק של באינטרנט תהיה הטובה ביותר עבור קהל היעד שלך, ולא אתה יכול לצבור הרבה תונה אך לפספס את המטרה. השיקול כמובן הוא כולו שלכם, מומלץ לבדוק מה נותנות לכם החברות לפני שאתם בונים אתר.

תגובה 1:

  1. זה לא סוד שבלי אתר וקידומו עסק בימינו כבר לא יפרח. הרי, לאן כולם פונים כשמחפשים שירותים כלשהם? הישר לאינטרנט, הישר לגוגל. כל בעל עסק, בין אם הוא קטן או גדול יודע שזה אל"ף-בי"ת בשלבים המוקדמים לפנות לחברה המספקת שירותי IT בכדי להפיץ ולהריץ את העסק. השיטות הישנות כבר לא עובדות על הדור החדש.

    השבמחק