יום שלישי, 6 באוקטובר 2009

עיצוב אתרים וממשק משתמש - עשו זאת נכון

פתחת אתר אינטרנט חדש לעסק? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לחשוב על עיצוב ואפיון נכון אשר יקלע לקונספט, יהיה ידידותי לגלשים ויוכל להגביר בעשרות אחוזים את הפניות מהאתר וכן את האמינות בקרב הגולשים בו. בדיוק כמו שתרצה משרד מעוצב, דירה מעוצבת, חנות מעוצבת או כל דבר אחר כך גם חשוב שאתר האינטרנט שלך יהנה מקווי עיצוב עכשוויים להגברת תכונת הרצינות בקרב לקוחות וגולשים מזדמנים.


כיום הכל מאופיין בעיצוב נכון, החל מאופנה, בניינים, משרדים, כרטיסי ביקור, מכוניות ובעצם כל דבר בעידן המאה ה-21 שואף להיות מעוצב ולמשוך את עינייהם של המתבוננים. עיצוב טוב עולה לא מעט אך עיצוב טוב גם מוכר לא מעט עבור העסק שלך. בדיוק כמו שאתה משקיע בחליפה טובה כדי להרשים בפגישות עסקיות כך גם אתר האינטרנט שלך מסוגל להרשים לקוחות פוטנציאלים שהגיעו לאתרך מגוגל וכו'.


עיצוב אתרים הינה מגמה שהמודעות אליה גוברת פלאים בשנים האחרונות הן ברמה הגרפית והן ברמה של סידור האלמנטים אשר יוצרים את ממשק המשתמש המושלם לאחר ניתוח אופי קהל היעד של אתרך. כאשר האתר מושך את העיןוכן ידידותי לגולש - הוא ימכור יותר, הוא ימשוך יותר וכן יגרום לגולשים מזדמנים לחזור ולבקר באתרך.


הדבר הראשון הינו קביעת הקונספט, קביעת קהל היעד וניתו אופי הגלישה שלו. לא מעט פסיכולוגיה משולבת בעיצוב אתרי אינטרנט במיוחד לקמפיינים ומיניסייטים שכן יש לך "כדור אחד במחסנית" ואתה אמור לפגוע מדוייק ומהר - לגרום לגולש ליצור קשר בטלפון או ע"י מילוי ושליחת טופס באתר.


גולש נשאר בממוצע 8 שניות באתר אינטרנט אשר אליו הגיע באקראי, אם הגולש עבר את מחסום 8 השניות באתר שלך - סביר להניח שיבצע פעולה כלשהי כגון: יצור קשר, יכניס את האתר למועדפים או יחזור לבקר בו שנית.


עליך להבליט את היתרונות שלך על פני המתחרים בתחומך ע"י הדגשתם בגרפיקה מרשימה ואף אנימציית פלאש במידת הנדרש.


חברת YBPmedia מעניקה שירותי עיצוב אתרים ברמה לא מתפשרת תוך כדי שילוב וסידור אלמנטים ושימוש בגרפיקה מתקדמת אשר מיישרת קו עם המגמה העולמית וקולעת לאופי וקהל היעד של האתר. נשמח לשוחח עבור עיצוב אתר האינטרנט הבא שלך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה