יום חמישי, 1 באוקטובר 2009

ככל שמתקדמים הדורות והטכנולוגיה מתקדמת אתם יכולים להעביר יותר ויותר מקצועות לגרסה מקוונת ולעבוד מכל מקום שרק תרצו. כיום כמעט כל מחשב נייד תומך בחיבור אלחוטי לרשת האינטרנט ומעבר לכך גם חברות הסלולר מציעות חבילות גלישה משתלמות אשר על ידיהן ניתן לגלוש ממש מכל מקום.

אז במה אפשר לעסוק דרך האינטרנט?

קחו למשל את המקצוע של קידום בגוגל, זהו אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום אשר מצריך ממכם בעיכר לתחזק אתרי אינטרנט, להכניס קישורים ולכתוב תוכן - דברים אלו ניתנים לעשיה בקלות דרך רשת האינטרנט ומהמחשב הנייד.

עוד מקצוע שהמודעות אליו גוברת בצורה מדהימה בזמן האחרון הוא ניהול תיקי השקעות - כיום ע"י תוכנות חכמות ומקוונות תוכלו לסחור במניות, אופציות, פורקס וכו' דרך המחשב שלכם עם חיבור לאינטרנט וזה הכל... ולבסס מכך פרנסה במשרה מלאה.

דבר נוסף אשר נוע היום לתחום האינטרנט הינו שוייק בתוכניו שותפים ומדיות חברתיות, איך זה הולך? בעל תוכנית השותפים מאפשר לכל אחד להרשם אליו ולמכור את מוצריו לקהל הרחב, על כל מוצר שתמכור תקבל עמלה. יש אנשים אשר מבססים מכך הכנסה חודשית קבועה ויש כאלו שאפילו מתעשרים מהעניין.

עושים זאת ע"י קידום ממומן ואורגני בגוגל, שיווק באזז, הפצת סרטונים, כתיבת מאמרים ועוד...

כאשר אתם עובדים במשרה מלאה דרך האינטרנט המשרד שלכם הוא בעצם המחשב הנייד שהולך איתכם לכל מקום, תוכלו לעבוד מבתי קפה, אפילו מהמיטה ויש כאלו שמסתובבים בעולם ועובדים ממקומות אקזוטיים, בארה"ב למשל המון אנשים שעשו זאת בתוכניות שותפים מפיצים תמונות של אורך החיים שלהם וזה ממש גורם לחייך ולחלום.

הרי אתם יכולים לאפשר לעצמכם נופש בעצם כל השנה כאשר המחשב הנייד איתכם ויש לו חיבור לאינטרנט מכל מקום. מה שחשוב הוא רק לבסס תשתית טובה וללמוד טוב את היסודות. אין נוסחאות קסם והדרך למעלה מותנית בהשקעה רבה של זמן. אבל... זה ממש משתלם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה