יום רביעי, 23 בספטמבר 2009

להפיק יותר הנאה מהאינטרנט, הכיצד?

האינטרנט הינו מאגר המידע הגדול ביותר בעולם, כל דבר שאפשר להכניס במדיה דיגיטלית נמצא כאן. החל מטקסטים פשוטים שממפים על פיסת מידע אפשרית ברחבי העולם ועד מאגר סרטוני הוידאו הגדול בעולם, מאגרי התמונות הגדולים ביותר בעולם, שירים, שידורים חיים, קהילות ומה לא...



ניגע קודם בקהילות וברשתות החברתיות - בטח שמעתם כבר את על "פייסבוק" אותה רשת חברתית שסחפה את העולם, רק בישראל רשומים בפייסבוק למעלה ממליון וחצי ישראלים מכל רחבי הארץ, תוכלו גם אתם להרשם ולהתחיל להכיר חברים חדשים מעבר לחברים הקיימים שלכם, לשתף, לשחק ולהתכתב ובעיקר להעביר את הזמן בכיף.



משחקים - ים של משחקי און ליין מחכים לכם ברשת בשניות תוכלו לשחק ללא צורך בהורדה במאגר עצום של משחקים און ליין הפועלים על טכנולוגיית פלאש. אך זהירות! סכנת התמכרות כבר אמרנו?



צפיה בוידאו ושידורים חיים - היום כל גוף טלויזיה כבר משדר את התכנים שלו ברשת ואף לפעמים מעביר אותם בשידור חי, למשל קשת (זכיינית ערוץ 2) ונענע (בבעלות ערוץ 10), משדרות אלפי תכנים ברשת. בנוסף לכך תוכלו לצפות במליוני סרטונים ברשת באתרים כמו יוטיוב והגרסה הישראלית שלו "פליקס".



תוכלו אפילו לצפות בכדור הארץ והירח ולשוטט בכל רחבי העולם באופן וירטואלי ע"י תוכנת google earth של גוגל, ואם כבר בגוגל עסקינאן...ניתן לחפש כל מידע שבעולם ע"י מנוע החיפוש המשוכלל. למרחיקי לכת ואלו שאוהבים להרחיב אופקים ניתן גם לעיין בויקיפדיה - האנציקלופדיה החופשית הגדולה ביותר בעולם והיא נגישה לכולם ובחינם.



תוכלו אפילו לעשות קצת כסף אם תפתחו אתר או בלוג משלכם או אפילו תלמדו קצת על ניהול תיקי השקעות, כל המידע זמין רשת לכל דורש ובחינם חובבני ומקצועי כאחד, אז למה שלא תנצלו את זה?



גלישה מהנה :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה